רכבת הקלה – שלוחה נווה יעקב

היזם: מוריה חברה לפיתוח י-ם בע"מ.
מזמין הפרויקט: מוריה חברה לפיתוח י-ם בע"מ.
עלות הפרויקט: 87 מיליון ₪
תיאור הפרויקט: בניית הרכבת הקלה בי-ם שלוחת נווה יעקב בשטח של 2 ק"מ רכבת הכוללים; תשתיות, קירות תומכים וכבישים לקליטת הרכבת הקלה.

השירותים שלנו:

  • ניהול תכנון הפרויקט כולל ניווט פעיל ומקצועי של התכנון המורכב של הפרויקט.
  • ניהול ופיקוח על שלב הביצוע של הפרויקט.
  • ניהול תיאום מערכות תשתית ותיאום עם כל מוסדות התשתית  בירושלים.

סטטוס: הסתיים

Previous
Next

קו הרכבת התחתית מפתח תקווה דרך ת"א ועד לבת ים – הקו האדום.

היזם: נ.ת.ע (נתיבי תחבורה עירוניים).
מזמין הפרויקט: אי.בי.אי.בי. ישראל קבוצת יועצים בע"מ
עלות הפרויקט: 5 מיליארד ₪
תיאור הפרויקט: הקמת 10 תחנות תת קרקעיות מסך 33 תחנות בתל אביב, בני ברק ור"ג.

השירותים שלנו:

  • תיאום מערכות תשתית של 10 התחנות התת קרקעיותהעבודה כוללת הבנה מעמיקה של התוכניות הקונסטרוקטיביות של התחנה, בעיות השפלת מי התהום, הנדסת הביצוע של התחנות ומתן פתרונות יצירתיים לביצוע העתקת התשתיות (מים, ביוב, ניקוז, מתח עליון ועל, מתח גבוה, וכו') מאזורי הביצוע תוך יישום הסדרי תנועה מורכבים באזורים
  • רוויי תנועה.
  • סטטוס: פעיל.

רכבת הקלה – שלוחת הר הצופים

היזם: מוריה חברה לפיתוח י-ם בע"מ.
מזמין הפרויקט: מוריה חברה לפיתוח י-ם בע"מ.
עלות הפרויקט: 120 מיליון ₪
תיאור הפרויקט: ביצוע שלב מקדים לבניית הרכבת הקלה בהר הצופים, שלוחה לאוניברסיטה העברית. פרויקט של 3.5 קילומטר הכולל העתקת תשתיות, בניית קירות תמך, פיתוח כבישים ומדרכות.

השירותים שלנו:

  • ניהול תכנון הפרויקט.
  • ניהול ופיקוח על שלב הביצוע של הפרויקט.

סטטוס: פעיל.

רכבת הקלה – מנהרת הר הצופים

היזם: מוריה חברה לפיתוח י-ם בע"מ.
מזמין הפרויקט: מוריה חברה לפיתוח י-ם בע"מ.
עלות הפרויקט: 37 מיליון ₪
תיאור הפרויקט: הארכת קו הרכבת הקלה באזור הר הצופים בי-ם, פרויקט הכולל: מנהרה באורך של כ-500 מ', העתקת והקמת תשתיות, בניית קירות תמך וסלילת כביש.

השירותים שלנו:

  • ניהול תכנון הפרויקט.
  • ניהול ופיקוח על שלב הביצוע של הפרויקט.

סטטוס: פעיל.

גשר פנחס רוזן

היזם: נת"ע-נתיבי תחבורה עירוניים
מזמין הפרויקט: CRTG – China Railway Tunnel Group Co
עלות הפרויקט: כ- 70 מיליון ₪
תיאור הפרויקט: מכרז בשיטת DB הנעשה במסגרת פרויקט הקו הירוק, מקטע מסילה בצומת רחובות פנחס רוזן, ראול וולנברג ושטרית הנקרא גם מקטע G4-8.קטע המסילה הינו גשר מעל צומת פנחס רוזן, כאשר הגשר ברובו מורכב מ- 4 קורות טרומיות התומכות ב-2 מסילות רכבת קלה. במסגרת הפרויקט מבוצעות עבודות פיתוח ושיקום נופי בפארק גני יהושע הסמוך לנחל הירקון והעתקת תשתיות של מי אביבים, בזק, תקשורת סלולארית וחשמל.

השירותים שלנו:

  • ניהול תכנון הפרויקט.
  • תיאום מערכות תשתית. 

סטטוס: פעיל.

Previous
Next

רכבת העמק (חיפה-בית שאן)

היזם: רכבת ישראל
מזמין הפרויקט: ע. סלעי הנדסה בע"מ
עלות הפרויקט: 40 מיליון ₪
תיאור הפרויקט: פינוי התשתיות עבור תוואי רכבת העמק.

השירותים שלנו:

  • ניהול ופיקוח על ביצוע העתקת התשתיות בשטח הכוללים קווי מים וביוב של מקורות וקווי חשמל מתח עליון וגבוה של חברת החשמל.
  • תיאום מערכות תשתית מול כל גורמי התשתית.
  • הוצאת אישורים והיתרים לתכנית ביצוע לפינוי התשתיות.

סטטוס: הסתיים.

הפרדת מפלסיות

היזם: רכבת ישראל
מזמין הפרויקט: רכבת ישראל
עלות הפרויקט: 28 מיליון ₪
תיאור הפרויקט: הפרדת מפלסיות ברכבת.

השירותים שלנו:

  • תיאום מערכות תשתית מול כל גורמי התשתיות; רכבת ישראל, חח"י, מקורות, תש"ן, קצא"א, בזק, סלקום והוט.
  • בניית אומדן להערכת תשתיות חקלאיות למתן פיצויים לישובים.

סטטוס: הסתיים

קו רחובות – בני דרום

היזם: רכבת ישראל
מזמין הפרויקט: רכבת ישראל
עלות הפרויקט: 28 מיליון ₪
תיאור הפרויקט: פינוי תשתיות לאומיות מתוואי הכפלת המסילה.

השירותים שלנו:

  • ניהול תכנון מערכות מים, סניקה לביוב, קווי בזק, קווי דלק ועוד.
  • תיאום מערכות תשתית מול כל גופי התשתיות כולל ניהול מערך איתור כל התשתיות התת קרקעיות.
  • הוצאת אישורים והיתרים לתכנית ביצוע לעבודות התשתיות והרכבת.
  • סיוע בהרשאות למבני דרך.
  • בדיקה ואבחון בעיות ומתן פתרונות לקידום יעיל ומהיר של התוואי.

סטטוס: הסתיים.

קו הרכבת לאילת

היזם: רכבת ישראל
מזמין הפרויקט: רכבת ישראל
עלות הפרויקט: 350 מיליון ₪
תיאור הפרויקט: העתקת התשתיות מתוואי הרכבת לאילת.

השירותים שלנו:

  • ניהול ותיאום מערכות תשתית ופינוי מסדרון תוואי הרכבת החדש לאילת.
  • מתן פתרונות הנדסיים שונים ומגוונים למעבר הרכבת.
  • הוצאת אישורים והיתרים לתכנית ביצוע להעתקת התשתיות.

סטטוס: בהקפאה.